Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Něco jsem o této knize zaslechla v televizi, ale díky za informaci. Kunderovy knihy čtu již od mládí, o knize Majitelé klíčů jsem dokonce někdy před maturitou psala slohovou práci, k velkému údivu našeho dosti konzervativního češtináře. Knihu pana Juna si jistě nekoupím a ani ji nebudu číst; kdo neprožil padesátá léta v dospělém věku, nemá právo soudit a odsuzovat za možný strach nebo zbabělost, neví, jak by se zachval sám.

2 0
možnosti

Rovněž díky za info, sledoval jsem k tomu jen hosty Jasné řeči u Chuchmy v pondělí či kdy, a tam to oproti Vám někdy vyznělo dokonce i pochvalně, tedy občas, ale zdůrazňovalo s e tam, že Jun napsal elaborát o sobě a pak tam dodatečně implementoval tu kauzu s Kunderou, no věříím celkově Vám, musí to být velká slátanina, takže poize prolistuju v knihkupectví, jo a ještě v tv byla zajímavá poznámka o velké frekvenci výrazu spisovatel v knížce.

1 0
možnosti
MV

Já děkuji vám, pořad J. Chuchmy jsem neviděl, určitě si ho dohledám a podívám se na něj.

0 0
možnosti
JC

Dík za informace. Asi si to přečtu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2647x
Skeptik.